ÉLETMÓD-NAVIGÁTOR

IRÁNYMUTATÁS EGY JOBB ÉLETMINŐSÉGÉRT

Blog


Köszönöm, hogy itt vagy. Maradj egy kicsit!

legfrissebb

3 tipp az erős pollenszezonra!

Sajnos a nyár beköszöntével a pollenszezon nem múlik el, és ez sokak pihenését, szabadságát megkeserítheti. Mit tehet a pollenek ellen, hogy Ön

Az MRI vizsgálatról egy hasznos vendégcikket teszek közzé: MRI vizsgálatot, azaz mágneses rezonancia képalkotást (Magnetic Resonance Imaging), az 1980-as évektől alkalmazzák. Magyarországon a lakosság számára az utóbbi tíz évben, a magánorvosi rendelők számának emelkedésével vált igazán elérhetővé. Az MRI vizsgálatot, ahogy más orvos diagnosztikai lehetőségeket is, amíg tudjuk, kerüljük, pedig nem lehet eléggé hangsúlyozni: egy

Tovább olvasom >>

Sokan úgy vélik, hogy egy egészséges étrend minta alapján könnyebb az egészséges táplálkozás. Vajon igazuk van? Jó, ha valaki pontosan megmondja, hogy mit mikor, és mivel egyél?

Tovább olvasom >>

A tápanyag az élelmiszerek alkotóeleme, mely nélkülözhetetlen az élethez, a növekedéshez, és mennyisége határozza meg az adott anyag biológiai értékét (wikipédia).  A tápanyagokra szüksége van a szevezetnek. Az egészséges, energikus test feltétele a sokféle tápanyag rendszeres fogyasztása. A legjobb módja a testsúlyod kontroll alatt tartásának, sőt a fogyásnak is, ha tápanyagdús ételeket fogyasztasz. Ez természetesen

Tovább olvasom >>

Miért fontos az egészséges táplálkozás több műszakos munkában? Mi történik a szervezettel a több műszakos munka mellett? Hogyan lehet csökkenteni a váltott munkaidő miatti rendszertelen élet káros hatásait?

Tovább olvasom >>

A FODMAP lista segítségedre lesz, ha rendszeresen olyan kellemetlen emésztőrendszeri tüneteid vannak, amelyek okára eddig nem sikerült rájönnöd.

Tovább olvasom >>

Böjti időszak lévén a méregtelenítés sokak érdeklődésének a középpontjába került.  A tavasz közeledtével természetes módon merül fel bennünk a megújulás igénye. A hosszú téli hónapok, és a nehezebb ételek után egy kis könnyedségre, felfrissülésre vágyunk. Szeretnénk megszabadulni a feleslegtől – nem csak a felesleges kilóinktól, hanem a feleslegessé vált tárgyainktól, esetleg a kiürült kapcsolatainktól is. 

Tovább olvasom >>
alvás antibiotikum kúra Atkins-diéta belső stresszfaktorok burnout bélflóra bélregenerálás böjt cirkadián ritmus csokitorta csokoládémousse cukor cukorbetegség célkitűzés céltervezés diéta diétás étrend egyetemista gyermek egészséges táplálkozás elégedettség emésztés emésztőrendszer endometriózis energia eredményesség EZ-víz FODMAP fogyás fogyókúra folyadékfogyasztás ghrelin glutén gluténmentes étkezés hatékonyság hormonegyensúly hormonok húsfogyasztás húsvéti receptek időgazdálkodás időhiány időskori cukorbetegség időszakos böjt immunerősítés iskolai tízórai kapcsolatok karácsony ketogén étrend kiégés kávé költségtakarékosság lean leptin leptinrezisztencia mediterrán diéta mellékvese kifáradás mellékvese regenerálás mit ehetsz mozgás munkahelyi ebéd májregenerálás március méregtelenítés napi rutin napi étkezés negyedéves projekt nyersétel diéta nőiség nők helyzete pajzsmirigy receptek rezisztens keményítő rutin South Beach diéta stresszkezelés szemléletváltás személyre szabott táplálkozás székrekedés tejtermékek tudatosság Táplálkozás-navigátor táplálkozási szokások alakítása túlterhelés vegetáriánus vegán végleges fogyás vércukorszint víz Weight Watchers-diéta Zóna diéta életközépi válság életmódváltás életmódváltás akadályai életstratégia életterületek ételérzékenység étkezés napi ritmusa önfejlesztés önszeretet ösztrogén-dominancia ösztrogéndominancia