Blog bejegyzések

Stresszkezelés táplálkozással – hogyan csökkentsd a stresszt az étrendeddel?

A stressz elkerülhetetlen az életünkben. A legtöbb stresszt a munkahelyi és magánéleti, kapcsolati problémák, vagy az anyagi gondok okozzák. Ezekre adott reakcióink gyakran nem is változtathatók meg könnyen a különböző hagyományos stresszkezelési technikák, mint például a jóga, a mindfulness, vagy a természetjárás segítségével.

Van azonban a kezedben egy megoldás, amellyel szó szerint megszüntetheted a stresszt. Ez pedig nem más, mint a táplálkozás. A stresszkezeléshez igencsak hatékony eszköz, ha odafigyelsz az egészséges táplálkozásra.

A bejegyzésben elmondom neked, hogy milyen egészséges ételeket használhatsz a stressz csökkentésére, a stresszkezelésre.

Helyes táplálkozás kialakítása – válaszok a leggyakoribb kérdéseitekre

Sok levelet kapok tőletek a helyes táplálkozás  kialakítása vonatkozásában. Mennyire drága, hogyan lehet a mindennapok részévé tenni, én hogy alakítottam ki a rendszeremet, érdemes-e egyáltalán ezt prioritássá tenni …? Ebben a bejegyzésben a leggyakrabban előforduló kérdésekre válaszolok.

Figyelem! A cikk a nyugalom megzavarására alkalmas! A saját véleményemet fogalmazom meg benne, amely nemtetszést válthat ki belőled!

A legfontosabb vitaminok változókorban

A vitaminok, ásványi anyagok a szervezet működéséhez szükséges létfontosságú mikrotápanyagok.

A változókorban még nagyobb szükség van rájuk, mint fiatal korban, amikor a test jobban tűri a rossz táplálkozást és az egészségtelen életmódot.

A bejegyzésben összefoglalom, hogy a legfontosabb vitaminok hogyan segítenek a változókori tünetek enyhítésében.

Hasi zsír – változókorban törvényszerű?

A legtöbb nőnek nehéz a kívánatos testsúly fenntartása a változókor idején és jobb híján beletörődnek, hogy a hasi zsír felhalmozódásával kell élniük.

Miért vastagodik meg a derekunk a változó kor, vagyis a menopauza idején? Törvényszerű az alattomos hízás az életkorunk előrehaladtával? Milyen egészségügyi kockázatai vannak a hasi zsír felhalmozódásának? Mit tehetünk ellene?

Sok ehhez hasonló kérdést kapok ezzel kapcsolatban. Íme, a válaszom:

Könnyű napi rutin az egészségedért

A közhiedelemmel ellentétben az egészséges(ebb) életmód nem csak arról szól, hogy mit ne egyél, mit ne tegyél – vagyis ne csak korlátozásokban gondolkozz! Ez a megközelítés nagyon elkedvetlenítő tud lenni.

Nézd inkább a lehetőségek oldaláról! Egészségesebbé válhatsz azzal is, ha számos jó dolgot illesztesz a napjaidba, és még csak meg sem kell erőltetned magad!

Mutatok neked 4 (divatosan 3+1) szokást, amelyekből tuti napi rutin lehet, és amelyek, meglátod, csodákat tesznek veled.

Már ma el is kezdheted!